1. De club logt in op het clubportaal en klikt op ‘ScanApp-toegangen’.

Klik op de afbeelding om ze te vergroten.

2. De clubverantwoordelijke klikt op ‘Nieuwe ScanApp-toegang’.

3. De clubverantwoordelijke geeft het e-mailadres, de naam en voornaam op van de scanapp-medewerker en bevestigt via ‘ScanApp-toegang aanmaken’.

De scanapp-toegang is toegevoegd.

4. De scanapp-medewerker ontvangt een mail met een uitnodiging om scanapp-medewerker te worden. Hij aanvaardt de uitnodiging en geeft wachtwoord op voor zijn portaal. Met datzelfde e-mailadres en wachtwoord zal de persoon ook in de SCANAPP (NIEUWE VERSIE!!!) kunnen inloggen om te scannen.

5. De clubmedewerker kan een bestaande toegang steeds verwijderen / blokkeren of resetten.
Resetten dient te gebeuren wanneer iemand van gsm-toestel verandert. Elke scanapp-toegang is immers gekoppeld aan het toestel waarmee de scanapp voor het eerst wordt gebruikt!! Met eenzelfde e-mailadres en paswoord kan dus NIET op verschillende toestellen worden ingelogd. Maar dit was vroeger ook al zo. Door te RESETTEN kan je dus op een nieuw toestel inloggen.

Was dit nuttig?

Ja Nee
U heeft aangegeven dat u dit onderwerp niet nuttig vond ...
Zou u hieronder willen uitleggen waarom niet? Bij voorbaat dank!
Dank voor uw reactie.