1. De club logt in op het clubportaal en klikt op ‘ScanApp-toegangen’.
Klik op de afbeelding om ze te vergroten.
2. De clubverantwoordelijke klikt op ‘Nieuwe ScanApp-toegang’.
3. De clubverantwoordelijke geeft het e-mailadres, de naam en voornaam op van de scanapp-medewerker en bevestigt via ‘ScanApp-toegang aanmaken’.
De scanapp-toegang is toegevoegd.
4. De scanapp-medewerker ontvangt een mail met een uitnodiging om scanapp-medewerker te worden. Hij aanvaardt de uitnodiging en geeft wachtwoord op voor zijn portaal. Met datzelfde e-mailadres en wachtwoord zal de persoon ook in de SCANAPP (NIEUWE VERSIE!!!) kunnen inloggen om te scannen.
5. De clubmedewerker kan een bestaande toegang steeds verwijderen / blokkeren of resetten.
Resetten dient te gebeuren wanneer iemand van gsm-toestel verandert. Elke scanapp-toegang is immers gekoppeld aan het toestel waarmee de scanapp voor het eerst wordt gebruikt!! Met eenzelfde e-mailadres en paswoord kan dus NIET op verschillende toestellen worden ingelogd. Maar dit was vroeger ook al zo. Door te RESETTEN kan je dus op een nieuw toestel inloggen.